Meditációk, Tanfolyamok, Mozgásterápiák

LÉLEK KOMMUNIKÁCIÓ

Bliss Léleksziget

Avalon hív- A misztériumutazás Meditációs Cd

A meditációs cd-t az azonos című könyvem ihlette, de annak olvasása nem feltétele az ellazulásnak. A cd négy vezetett meditációt tartalmaz. Ha általában a meditációról olvasnál bővebben, lejjebb még találsz információkat és tanácsokat.


1. Földanya erejének belélegzése és Lélekcsillag feltöltődés
2. Szeretem magam meditáció
3. Elemek behívása, a Lélekfény felragyogása
4. Találkozás a delfinvezetővel


A cd ára: 2 500 HUF + postaköltség

MEGRENDELÉS
Ár:
2500
Kérem, válasszon fizetési módot!








postai utánvét
banki átutalás


Az első meditációt állva végezd el, ez egy kb. 10 perces lazítás, amelyben kapcsolódhatsz a Földanyához, magadba szívod az erejét és impulzív energiáit, valamint kapcsolódsz a Lélekcsillaggal, amely segítségével feltöltődhetsz arany, gyógyító fénnyel. Érdemes reggel elvégezni ezt a gyakorlatot, egészen máshogyan indul majd a nap! Sokat segít abban, hogy a tested fénnyel és szeretetteljes energiákkal töltődjön fel, lendületet hoz az életedbe, megemeli a rezgésedet és segít abban, hogy megtanulj befelé, magadra figyelni.


A második meditáció egy találkozás saját árny-oldaladdal, ami segít abban, hogy könnyebben fogadd el magadat, és segít, hogy az önszeretet mély meggyőződésből, belülről fakadva teljesedjen ki benned. Mert igazán csak akkor válhatsz teljessé, egésszé, ha magadhoz tudod ölelni azt a részedet is, amit kevésbé mersz/akarsz/szeretsz felvállalni. Ahogy mondják: „sötétség nélkül nincs fény”. Ezt a meditációt időről időre érdemes megcsinálni, hiszen mindig van olyan tulajdonságunk, amit „rossznak”, kevésbé szerethetőnek címkézünk meg.


A harmadik meditáció az elemek egyensúlyát teremti meg benned, segít azokat a szerveket áthangolni és megtisztítani, amelyeket az Éter, a Föld, a Tűz, a Levegő, és a Víz, azaz az őselemek alkotnak. A meditáció egyben tudatosság is, megtanít tudatosan figyelni arra, ami benned zajlik és az elemek harmonizálásáért nagyon hálás lesz a tested is! A meditáció második felében pedig találkozhatsz a belső forrással, ez egy gyönyörű és meghitt állapot, amely egyre érzékenyebbé tesz, és segít az Egységtudat kialakításában.


A negyedik meditáció
segít abban, hogy találkozhass a delfinvezetőddel. A delfinek könnyed és játékos energiája segít abban, hogy kialakíthass magadban egy belső örömforrást, ami egy természetes körforgás benned. Ezzel a meditációval könnyedén elérheted, hogy az öröm természetes állapotoddá váljon, ne pedig külső körülmények hatására jelenjen meg az életedben. Ez egy olyan öröm, amit semmi nem zavarhat meg, és ez az állapot a Jelenben tart. A tudatos jelenlét pedig inspirált ötletekkel, intuitív megérzésekkel és útmutatásokkal ajándékoz meg.


Miért meditáljak?


Gyakran túlhajszoljuk magunkat, ilyenkor mind a test, mind a szellem kimerül. A test energiájának nagy részét feleslegesen pazaroljuk a belső feszültségek miatt. Az energia gyorsan elhasználódik pl. a rosszkedv, harag vagy egy kiadós bosszankodás, aggodalmaskodás miatt. Sokszor még a szórakozás is csak tovább nehezíti ezt az állapotot, mert nem tudunk igazán ellazulni közben.
A meditáció egy belső élmény, megtanít befelé figyelni. Önmagunkhoz és a belső békéhez visz közel.


Hogyan kezdjek neki?


Először is fontos, hogy válassz egy csendes, nyugodt helyet. (Ha már gyakorlott vagy a meditációban, elhagyhatod a cd-ket és válassz mindenképpen a természetben egy helyet, ahol el tudsz csendesedni! De addigis…) Mielőtt belépsz abba helyiségbe, ahol meditálni fogsz, tudatosan vedd le a cipődet/papucsodat, és azzal együtt a gondolataidat is. (Csak gondolj arra, hogy most minden zavaró tényezőt kint hagysz.) Belépve gyújts meg egy füstölőt, ez átalakítja és megtisztítja a teret. Gyújts meg egy mécsest, gondolj arra, hogy ez az Angyalok Fénye, és ezt keresed magadban, a Belső Fényedet. Helyezkedj el kényelmesen, fontos, hogy olyan pozícióban meditálj, ami nem okoz feszültséget a testedben, hogy ez ne vonja majd el a figyelmedet. Lazíts a ruhádon, öveden, ha szükséges. Meditálhatsz fekve is, ha biztos vagy abban, hogy nem alszol bele. Ha elalszol meditációban akkor sem történik semmi baj, az energiák attól még átjárnak és hatnak rád, de a tudatos ébrenlét és jelenlét azért fontos az ellazulás során, mert így tudsz igazán egy belső csend-teret kialakítani. Ha az elején bele is alszol, törekedj arra, hogy a későbbiek során ébren maradj.


„A gondolatok olyanok, mint a hívatlan vendégek, egyszer csak bekopogtatnak és ott vannak” – olvastam valahol, ami igaz :) Ha elkezdenek a gondolatok kavarogni benned, akkor a légzésed elmélyítésével le tudod csendesíteni azokat. Ugyanis a gondolatok elzárják az utat ebben az esetben, ha befelé akarsz figyelni. Azonban, ha van egy folyamatosan visszatérő gondolat, ami nem hagy nyugodni, azt tanácsolom, hogy engedd, hogy ez a gondolat, vagy gondolatsor elvezessen valamerre és utána már könnyebben tudsz elcsendesedni.


Mire figyeljek még?


Arra mindenképpen figyelj, hogy legyen elegendő időd arra, hogy meditálj. Ha azt érzed, hogy van egy fél órám, gyorsan meditálok, akkor lesz benned egy feszültség, egy sietség, ami szintén megakadályozhatja az elmélyülést. Amikor belekezdesz a meditációba, akkor érezd azt, hogy elegendő idő áll a rendelkezésedre. Később úgyis kitapasztalod majd, hogy neked mennyi időre van szükséged, neked milyen testhelyzet a megfelelő, stb.
Fontos, hogy ne legyenek elvárásaid, mindenkinek más élményei vannak meditáció közben. Van aki lát képeket közben, mert vizuális típus, van, aki színeket érzékel, van, aki inkább belső hallásával hall üzeneteket, és van, aki csak VAN közben. :) Szóval ne döntsd el előre, hogy te mit szeretnél, csak légy nyitott arra az élményre, ami megtalál.


A meditáció egy személyes élmény, nem lehet leírni. Nem kell hozzá semmilyen előképzettség, bárki meditálhat, aki úgy érzi, hogy nyugalomra és belső békére van szüksége. A meditáció az egyik legelterjettebb stresszoldó technika. Ha csoportban is kipróbálnád, keresd a programjaimat!


Bliss